2013. július 4., csütörtök

ÉLEK

Avagy végeztem a vizsgaidőszakkal. Július 11.-én szemműtétem lesz, szóval azután offline leszek megint egy rövid ideig DE van pár történet, amiken dolgozok. Részletek tovább után, avagy coming soon (probably).


Phoenixverse következő fejezet amiben az alábbi dolgok lesznek:
- Cora Hale
- Két olyan karakter visszatérése akikre eddig nem számítottál

Hemlock Grove/Teen Wolf crossover
- Hemlock Grove könyv/első évad után
- Teen Wolf 3. évad alatt
- Peter Rumancek/Lydia Martin
- Említve Peter/Godfrey-k (mármint az a bizonyos kettő)
- Peter Hale. Mint mindig.

Percy Jackson
- Mark of Athena után
- Luke/Percy/Annabeth

3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy visszatértél :) Már azt hittem offiline lettél. Már alig várom az új történeteket, és sok szerencsét a szemműtétedhez. (Miért kell megműteni? :/)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szia, mióta nem láttalak :D Hiányoltalak a Devil's Spoke-tól is, hacsak nem te voltál a névtelen :D
      Lézeres látásjavító műtét lesz - tavaly augusztusban már megműtötték egyszer, de még maradt rajta dioptra, így "garanciálisan" megműtik megint :) Ami sajnos azzal jár hogy utána 1-2 hétig megint nem leszek minimum gépnél, amíg gyógyul a szemem megint

      Törlés
    2. Most néztem, és én még is nem kommenteltem a Devil's Spoke hoz!! O.O Pedig úgy emlékeztem, hogy igen. Na de most írok egyet utólag :) (ejnye pedig tök jó lett)

      Törlés